Wednesday, May 27, 2009

Rawatan masalah senggugut secara NR - dengan amalan produk NR

Bagi membantu melega dan mencegah masalah senggugut, yang paling utama adalah mendapatkan terlebih dahulu nasihat dan pengesahan dari doktor perubatan bagi mengenalpasti jenis masalah senggugut yang dialami oleh pesakit. Ini bagi membolehkan mereka mendapat jenis perawatan yang betul selaras dengan punca penyebabnya. NR melalui pengesyoran pengamalan rangkaian produk herba yang istimewa secara betul dan teratur berupaya membantu mencegah serta mengurangi simptom yang mungkin dialami kesan masalah senggugut / dismenorea. Setakat ini, produk NR mempunyai trek rekod kejayaan dapat membantu banyak pesakit yang mengalami masalah senggugut hasil pengamalan rangkaian produk herbanya.
Masalah Sengggugut - Program pengamalan perawatan secara NR
>> Akar Herbanika - Minuman Anti Oksidan (rendamkan 2 paket akar dalam 1 mug berisi air panas mendidih dan biarkan ia menjadi suam). Masukkan madu lebah asli untuk lebih mujarab dalam proses menyuci / pembersihan darah. Amalkan minuman air Akar Herbanika ini 1 mug setiap kali 3x sehari (pagi sebelum sarapan, tengahari atau petang dan malam sebelum tidur). Disyorkan amalan ini diteruskan walaupun semasa haid.
>> Madu Tenaga Segar digabungkan dengan Madu Mawar Segar : Diamalkan pada setiap pagi dan malam bersama air Akar Herbanika. Gabungan herba ini telah terbukti berkesan merawati serta melegakan masalah kesakitan dan bisa senggugut oleh kerana ia bukan sahaja akan membantu melancarkan aliran keluar darah haid, memecahkan ketulan darah beku, mengurangi serta melegakan masalah senggugut, membantu mengatasi masalah inflamasi dan pendarahan lebat malah ia juga akan dapat membantu mengimbangi kembali masalah ketidakseimbangan hormon dan mengembalikan tenaga kekuatan dalaman tubuh sepanjang tempoh kedatangan haid.
>> Rangkaian herba pembersih dalaman yang terdiri dari Mustajab Lawas Kencang, Mustajab Lawas Angin, Mustajab Lawas Segar (dalam bentuk serbuk) atau PhytoCleanse Plus, Phyto Cleanse , Phytox (dalam bentuk tablet) turut disyorkan pengamalannya bagi membantu proses eliminasi / pembongkaran serta pembuangan penimbunan segala sisa kotoran dan keracunan dalaman tubuh.
Produk NR untuk kegunaan luaran tubuh
>> Minyak Berubat Mustajab (minyak serbaguna) - Sebagai sapuan ia boleh melegakan bisa denyutan sakit di bahagian yang mengalami sakit. Sebagai titisan ke atas tuala wanita semasa haid dapat membantu mengalakkan pengeluaran darah kotor dengan lebih teratur dan lancar. Keberkesanannya dapat membantu meringankan dan mentasi sakit ketika haid.
>> Barra Gel - Sebagai cucian sulit wanita semasa haid dan juga sebagai penjagaan amalan kesihatan harian supaya kembali segar dan menghilangkan bau serta membantu mencegah atau meringankan masalah jangkitan kuman yang boleh menimbulkan kegatalan,lelehan dan keputihan di bahagian sulit.
Dosej amalan herba akan diberikan bergantung kepada tahap serius masalah senggugut setiap individu itu. Dapatkan penerangan perubatan dan rawatan secara lebih terperinci mengikut jenis penyakit senggugut dari perunding kesihatan kami 03-2693 1215 (Shariffah Suffiah), 03-6140 8141 (Sharifah Fairuz), 03-7710 0137 (Sharifah Nadiah). E-mel; custcare@nonaroguy.com.my
"BAGI MEMASTIKAN TAHAP KUALITI DAN PRODUKTIVITI KEHIDUPAN WANITA AGAR SENTIASA SIHAT SEBELUM DAN SEMASA KEDATANGAN HAID, AMALKANLAH RANGKAIAN HERBA PRODUK NR HARI INI UNTUK KESEJAHTERAAN DAN PENJAGAAN KESIHATAN TUBUH ANDA KEMUDIAN HARI"

No comments:

Post a Comment