Thursday, May 14, 2009

Testimoni - Artikel Untuk edaran ahli Dis06/Jan/Feb 07

Masalah Keputihan Atau Lelehan Sulit.

Saya berusia lewat 30-an dan Ibu kepada 4 orang anak. Selepas beberapa bulan melahirkan anak yang ke-4, saya mengalami masalah 'lelehan sulit' yang berair, berbau dan teramat lah gatal!! Lelehan tersebut menyebabkan kulit di bahagian sulit jadi kemerahan dan melecet akibat digaru apabila tiada tertahan menanggung kegatalannya.Saya juga mengalami masalah 'pedih' apabila bersama suami dan ini mengganggu perhubungan suami isteri. Pelbagai ubatan dari Doktor Pakar Sakit Puan saya suba namun tiada memberi kesan cuma ia melegakan sementara waktu tetapi 'gatal' datang semula dengan lebih agresif!
Saya diperkenalkan oleh rakan-rakan untuk mencuba Herba Nona Roguy dan terus mendapatkan khidmat konsultansi dan perawatan di Pusat Rawatan dan Kesihatan Nona Roguy. Saya diberikan Herba Tablet Pembersih Dalaman Mustajab Phyto Cleanse dan Mustajab Phytox, minuman Akar Herbanika dan amalan Intensif Mawar Segar. Rawatan luaran disyorkan Berendam Herba dan Bertangas Kering disertai dengan Krim sapuan Herba yang amat melegakan! Saya juga perlu berpantang makanan yang boleh menimbulkan alahan iaitu Makanan Laut dan mengurangkan makanan tenusu atau dairy product.
Setelah mengamalkan herba selama sebulan, lelehan dan kegatalan berkurangan dan selepas 3 bulan, bahagian sulit saya sembuh sepenuhnya, tiada lelehan, tiada kegatalan, tiada berbau dan kulit di bahagian sulit kembali normal (tiada lagi terlalu sensitif)! Syukur pada Tuhan! Saya telah sihat kembali, cergas dan aktif! Kelebihan Herba ini selain daripada berjaya mengubati masalah saya, ia juga memberi 'efek' langsing pada tubuh badan dan juga memelihara bahagian sulit saya seperti kembali dara!
Jutaan terima kasih saya ucapkan kepada Y.Bhg. Datin Sharifah Anisah yang banyak memberi nasihat dan motivasi pada diri saya yang hampir putus asa!
Yang ikhlas Puan B (nama tidak mahu disiarkan)

No comments:

Post a Comment